PETUA TRADISIONAL UNTUK MUDA BERSERI


[DARI PENGASAS LADONNA]
PETUA TRADISI BUKAN LAGI RAHSIA


FORMULA JAMU DARI DAERAH JAWA TIMUR UNTUK MUDA BERSERI






Ini kisah benar, kisah saya sendiri.
Semasa melahirkan anak yang kedua, bibik dari jawa timur indonesia menjaga saya dari hari pertama sehingga anak saya berusia 1 tahun.
Oh ya, bibik saya berusia 50an, dah mempunyai cucu pun.
Tapi dia masih kuat dan cergas.
Saya pun hairan bagaimana dia boleh lepas bekerja ke Malaysia.
.
Setiap pagi sebelum sarapan, saya disuruh minum jamu.
Jamu itu direbus sendiri oleh bibik.
Kunyit hidup, halia, daun sireh, asam diracik sehingga halus dan mengeluarkan pati jus. Kemudian direbus sehingga mendidih,lalu ditapis airnya.
Satu sudu madu dan kuning telur dicampur kedalam segelas air jamu tersebut.
.
Saya memang diarahkan minum jamu setiap hari oleh bibik.
Kami minum sama-sama.
Bibik satu gelas, saya satu gelas.
Rasanya memang nyaman, sedap masam manis.
Selepas minum jamu yang direbus oleh bibik, badan memang mengeluarkan peluh, bagai air hujan.
Kulit saya bagaikan pakai blusher. Berseri-seri.
Susu pula memang meriah sangat sampaikan saya terpaksa pump dan simpan walaupun pada waktu itu anak saya baru sahaja selesai menyusu.
Anak saya waktu itu memang kekenyangan, berisi dan montel.
.
Saya rasa lebih segar semasa dalam proses berpantang.
Mood pun stabil malah lebih bertanaga.
Nurse yang datang melawat ke rumah juga terkejut sebab rahim cepat pulih dan kembali ke kedudukan yang asal. Tak kembang lagi.
.
Oh ya, semasa dalam proses mengandung tu, kulit saya breakout teruk.
Naik jeragat yang bertompok dan jerawat batu serta jerawat pasir yang meninggalkan parut.
Alhamdulillah, dalam tempoh berpantang tu, ia semakin pudar.
Malah lebih cerah dari sebelum ni.



.
11 bulan saya amalkan jamu tradisi dari bibik.
Kemudian saya disahkan mengandung anak ketiga.
Dan saya tetap amalkan jamu tradisi dari bibik semasa proses berpantang anak ketiga.
Sehinggalah saya rasa leceh dan tiada masa untuk meracik,merebus dan menapis air jamu tersebut.
Saya keluarkan Ladonna Jamu Moden by naurakay, yang menggunakan formula yang sama dari Bibik, malah lebih advance formula dengan pelbagai campuran makanan sunnah dan pati buah delima serta ektrak bunga sakura.
Khasiatnya berganda lebih bagus. Kulit pun lebih cantik.
.
Teringin nak cuba sendiri Ladonna Jamu Moden yang sedap tanpa rasa pahit langsung?
Mestilah ualls pun nak sihat cantik dan cergas kan?
Jom wasap saya. Saya ceritakan lebih lanjut berkenaan Ladonna.


Stokis dan Agent : 



1. PN.BADARI  018-2238795 - KAJANG (SELANGOR)
2. PN.DAZIANA  016-92558175 - KUALA NERUS (TERENGGANU)
3. PN.AZLINDA  017-3767174 - SEREMBAN - (NEGERI SEMBILAN)
4. PN.NOMAZIAH 018-9721568 - KULAI (JOHOR)
5. PN.SITI HAFIDZAH 013-5338354 - SRI ISKANDAR (PERAK)
6. PN.ASNAH  013-7756542 - KOTA TINGGI (JOHOR)
7. PN.FATIMAH  +6584815801 - SINGAPORE
8. PN.HALIJAH  019-7577379 - LARKIN JOHOR

Comments

Popular Posts